Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

MANAGING CHANGES IN BUSINESS PRACTICE (ELI LILLY POLSKA)

Tytuł:
MANAGING CHANGES IN BUSINESS PRACTICE (ELI LILLY POLSKA)
Zarzadzanie zmiana w praktyce biznesowej (Eli Lilly Polska)
Autorzy:
Wojciechowska Beata
Data publikacji:
2009-10-15
Tematy:
ELI LILLY POLSKA
MANAGING CHANGE
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The rapid pace of changes in the economy is affecting us all -both our professional and private lives. Thus, managing change becomes a fundamental part of every manager's work. This article presents how Eli Lilly, an innovative pharmaceutical company, manages change in the company. The authoress identifies three phases in this process: preparation, communication, and support. The authoress emphasizes the importance of training and an individual approach in accordance with the highest standards and company values.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies