Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

COMMUNICATION AS THE ATRIBUTE OF ETHNICAL AND SOCIO-PROFESSIONAL IDENTITY (ON EXAMPLE OF MULTIETHNICAL TERRITORY OF THE CRUISE SHIPS) (Komunikacia ako atribut etnickej a socio-profesijnej identity (Na priklade multietnickeho prostredia zaoceanskych l

Tytuł:
COMMUNICATION AS THE ATRIBUTE OF ETHNICAL AND SOCIO-PROFESSIONAL IDENTITY (ON EXAMPLE OF MULTIETHNICAL TERRITORY OF THE CRUISE SHIPS) (Komunikacia ako atribut etnickej a socio-profesijnej identity (Na priklade multietnickeho prostredia zaoceanskych l
Autorzy:
Kratka Zuzana
Tematy:
CRUISE SHIPS
ETHNICAL IDENTITY
NONVERBAL COMMUNICATION
SOCIO-PROFESSIONAL IDENTITY
VERBAL COMMUNICATION
ETHNOLOGY
Język:
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article deals with the theme of verbal and non-verbal communication of crew members of the cruise ships, in the concrete with its ethnical and professional versions. First of all the authoress tries to describe how different cultures perceive the reality through the way how they use English and what kind of cultural behaviour's traits does it indicates. After that she analyses similarities in perception and even in the way of thinking of crew members of different ethnicity, which developed on cruise ships due to the same shared life called by them 'ship life'.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies