Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

STATUS AND DEVELOPMENT OF MARKETING IN COMPANIES LOCATED IN POLAND (Stan i rozwój marketingu w przedsiebiorstwach funkcjonujacych na terenie Polski)

Tytuł:
STATUS AND DEVELOPMENT OF MARKETING IN COMPANIES LOCATED IN POLAND (Stan i rozwój marketingu w przedsiebiorstwach funkcjonujacych na terenie Polski)
Autorzy:
Szostek Dawid
Tematy:
DEVELOPMENT OF MARKETING (POLAND)
MARKETING APPROACH (POLAND)
STATUS OF MARKETING (POLAND)
ECONOMICS (BUSINESS & MANAGEMENT)
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Today's dynamic business environment forces a change in the marketing. Evidence of this are the new concepts in the area of marketing. Generally, there is a consensus about the fact that today's enterprise, to be able to survive on the market, is forced to implement the marketing approach. Meanwhile, many organizations that operate on Polish territory, seems to be oblivious to this relationship. This is confirmed in the results of a desk research on the status and development of marketing in companies operating in Poland, that are presented in the article. This research is a continuation of a research of similar scope, conducted in 2000-2002.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies