Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

FACTORS SHAPING THE REPUTATION OF DEVELOPER COMPANIES IN PODLASKIE UNDER NEW ECONOMIC CONDITIONS (Czynniki ksztaltowania reputacji podlaskich przedsiebiorstw deweloperskich w nowych warunkach gospodarowania)

Tytuł:
FACTORS SHAPING THE REPUTATION OF DEVELOPER COMPANIES IN PODLASKIE UNDER NEW ECONOMIC CONDITIONS (Czynniki ksztaltowania reputacji podlaskich przedsiebiorstw deweloperskich w nowych warunkach gospodarowania)
Autorzy:
Grzes-Buklaho Justyna
Tematy:
CUSTOMER REVIEWS
DEVELOPER ENTERPRISE
REPUTATION
REPUTATION FORMATION
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
It is believed that a company's reputation has a major influence on the entire business environment, in particular on the actions of customers, suppliers, competitors, strategic partners, or employees. This paper attempts to analyse the impact of certain factors on the reputation of Bialystok's developer companies, in the eyes of current and former customers, as well as employees. Every enterprise should consistently implement a strategy of building a reputation for reliability and quality. This kind of strategy must take into account the attitudes and expectations of employees and customers. Only in this way it is possible to create a strong and establish a strong corporate reputation in the market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies