Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CO-CREATING VALUES WITH CUSTOMERS ORIENTED AT OTHER CUSTOMERS (Wspóltworzenie wartosci z klientami zorientowane na innych klientów)

Tytuł:
CO-CREATING VALUES WITH CUSTOMERS ORIENTED AT OTHER CUSTOMERS (Wspóltworzenie wartosci z klientami zorientowane na innych klientów)
Autorzy:
Doligalski Tymoteusz
Tematy:
CO-CREATING
CUSTOMERS
VALUES
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Co-creating values performed by customers and oriented at other customers is an interesting managerial concept. Its essence is based on the premise that some customers are beneficiaries of other customer actions. The application possibilities of this concept are huge, however, the development of new skills and assets may be needed. In the paper various approaches to co-creating values are presented and a categorization of these phenomena is proposed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies