Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Example of CRM System: Polish National Telecom Operator

Tytuł:
The Example of CRM System: Polish National Telecom Operator
Autorzy:
Makowski M.
Tematy:
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) SYSTEM
POLISH TELECOM
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Since enterprises nowadays are increasingly advanced technologically, their competitiveness depends on service quality and client satisfaction. So the main fields where the enterprises seek solutions are client-oriented services, learning client needs and increasing client satisfaction level. It was caused by consumers' demand of better services, faster information and clients' higher awareness of their rights. The enterprises present on the market changed their strategy. Instead of concentrating on gaining maximum share in the market, they started fighting to keep loyal clients creating the CRM (Customer Relationship Management) concept. The article's aim is to present the essence of the CRM system. It presents key aspects determining effective implementing CRM system in Poland. The example is Polish national telecom operator.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies