Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SOME REMARKS ON TEACHING LOGICS TO PHILOSOPHY STUDENTS (Garsc uwag o nauczaniu logiki studiujacych filozofie)

Tytuł:
SOME REMARKS ON TEACHING LOGICS TO PHILOSOPHY STUDENTS (Garsc uwag o nauczaniu logiki studiujacych filozofie)
Autorzy:
Suchon Wojciech
Tematy:
TEACHING LOGICS.
PHILOSOPHY
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper consists of critique of contemporary modes of teaching logics to philosophy students. The author presents contemporary trends in teaching logics and indicates some disadvantages.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies