Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

TELEVISION ADVERTISING MARKET IN POLAND IN THE LIGHT OF THE GLOBAL ECONOMIC CRISIS (Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w swietle swiatowego kryzysu gospodarczego.)

Tytuł:
TELEVISION ADVERTISING MARKET IN POLAND IN THE LIGHT OF THE GLOBAL ECONOMIC CRISIS (Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w swietle swiatowego kryzysu gospodarczego.)
Autorzy:
Makowski Michal
Tematy:
CONSUMER BEHAVIOR
ECONOMIC CRISIS
TELEVISION ADVERTISING
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the last several months, we hear a lot about the global economic crisis. The crisis which stroked hardest in the United States begins to wreak havoc in Europe. In Poland the crisis is not yet as bad as in the USA or other Western Europe countries. Traders functioning on the market try to deal with bankruptcy at all costs. Enterprises, through various activities in the promotion area, are trying to encourage customers to make business transactions. It is precisely in times of crisis, when buying activity is an important condition for further enterprises' operating (existence) in the market. The article presents changes in television advertising market in Poland in the era of global economic crisis. It was noted that during the economic crisis, financial resources rationally spent on television advertising might stimulate the trade, and thus revive the economy and increase consumer optimism in the market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies