Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Internationalizacton Strategies of The SMEs in the Light of Theory and Selected Empirical Results

Tytuł:
Internationalizacton Strategies of The SMEs in the Light of Theory and Selected Empirical Results
Autorzy:
Daszkiewicz N.
Tematy:
SME'S INTERNATIONALIZATION STRATEGIES
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper is devoted to strategic behavior of small firms both in the light of theory as well as selected empirical results. The choice of internationalization strategy is a key decision for firms entering foreign markets. During the past decade significant differentiation of strategic options among SME's have been observed. In response to developments in the international environment, more complex forms of international behavior have evolved. These changes also call for a new approach that embraces more holistic view of internationalization. The aim of this paper is to follow both strategic behavior of selected SME's and the evolution of theoretical frameworks.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies