Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

: MARKETING RESEARCH AND SEGMENTATION VS. CUSTOMERS CREATION (Badania marketingowe i segmentacja czy kreowanie klientów)

Tytuł:
: MARKETING RESEARCH AND SEGMENTATION VS. CUSTOMERS CREATION (Badania marketingowe i segmentacja czy kreowanie klientów)
Autorzy:
Tarka P.
Grzesiowski M. T
Tematy:
MARKETING RESEARCH & SEGMENTATION
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article directly refers to the marketing concept oriented on market creation, conditioned by numerous overproduction problems, considerable market demand resistance and homogeneity of basic needs in customers' environment. Contemporary marketing resigns from expensive and arduous marketing research for the sake of creation of target groups based on propaganda instruments.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies