Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

NEGATIVE MOTIVATION? UNPROFITABLE FOR THE COMPANY

Tytuł:
NEGATIVE MOTIVATION? UNPROFITABLE FOR THE COMPANY
Negatywne motywowanie? Nieoplacalne dla firmy
Autorzy:
Konarska Katarzyna
Data publikacji:
2009-10-15
Tematy:
NEGATIVE MOTIVATION
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The economic downturn introduced changes in the structure of company orders, accessibility of new contracts and markets, and changes in production plans. The labor market has once again become an employers' market. The authoress presents short-term benefits and long-term negative consequences of applying motivation through threats, which is what managers reach for more and more often in times of crisis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies