Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

LOYALTY PROGRAM IN THE PHARMACY. CASE OF CONSTRUCTION AND IMPLEMENTATION (Program lojalnosciowy w aptece - przyklad budowy i wdrozenia)

Tytuł:
LOYALTY PROGRAM IN THE PHARMACY. CASE OF CONSTRUCTION AND IMPLEMENTATION (Program lojalnosciowy w aptece - przyklad budowy i wdrozenia)
Autorzy:
Wos Agnieszka
Tematy:
LOYALTY PROGRAM
PHARMACEUTICAL MARKET
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper presents the process of construction the loyalty programs between pharmaceutical market that is shaped warehouse, pharmacy and patient. The examples of this loyalty programs in this article has confirm the opinion about programs as efficiency in the pharmaceutical environment in Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies