Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Direct Marketing Application in the Enterprise

Tytuł:
Direct Marketing Application in the Enterprise
Autorzy:
Brzozowska I.
Tematy:
DIRECT MARKETING APPLICATION
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The intensity of direct marketing application varies among different business sectors, from a very low applicability in FMCG industry, to a high one in case of telecoms or financial services, where direct marketing is strongly related to loyalty programs and very high in case of 'business-to-business' relations, where the share of direct marketing expenditures in total marketing budget reaches even 99-100%. The main advantage of direct marketing is its high flexibility and adjustment to a product or target group. As a result the number of enterprises applying direct marketing techniques is growing rapidly.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies