Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CORPORATE IDENTITY AND THE PROBLEM OF SOCIAL CAUSE CHOICE IN CAUSE RELATED MARKETING (Tozsamosc marki korporacyjnej a wybór idei w marketingu zaangazowanym spolecznie)

Tytuł:
CORPORATE IDENTITY AND THE PROBLEM OF SOCIAL CAUSE CHOICE IN CAUSE RELATED MARKETING (Tozsamosc marki korporacyjnej a wybór idei w marketingu zaangazowanym spolecznie)
Autorzy:
Hajdas Monika
Tematy:
CAUSE RELATED MARKETING
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
SOCIAL CAUSE FIT
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the last few years corporate social responsibility (CSR) problems gain increasing attention among scientists and managers. One of the CSR areas is Cause Related Marketing (CRM), in which a consumer gets involved in supporting a particular social cause by purchasing a good or service. The choice of a social cause made by a company should be a matter of thoughtful consideration, because company's behavior (including CSR and CRM) is the component of a corporate identity mix. In literature we can find studies concerning fit between a company and a social cause. In this article the authoress develops a research methodology concerning the problem of company's choice of a particular social cause.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies