Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

FROM TRADITIONAL COMMERCIAL AGENCY LAW TOWARDS A MODERN LAW OF PRODUCT DISTRIBUTION

Tytuł:
FROM TRADITIONAL COMMERCIAL AGENCY LAW TOWARDS A MODERN LAW OF PRODUCT DISTRIBUTION
Autorzy:
Schmidt K.
Tematy:
PRODUCT'S DISTRIBUTION LAW (GERMANY)
LAW & ADMINISTRATION
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Sale and distribution of goods and services is subject to fundamental change. The German Commercial Code, however, only deals with commercial agents (§§ 48 et seq.), for this system of distribution had been common in the 19th century. Today the law of distribution is to be developed by case law following the main ideas of §§ 48 et seq., for instance in franchise systems. Separate from, but nonetheless linked to commercial law, the rules of competition law have to be adhered to. Courts will interpret these rules without recourse to the different legal construction of the distribution system.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies