Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE ESSENCE OF SELF-EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF INTERPRETATIVE PARADIGM (Istota samowychowania z perspektywy paradygmatu interpretatywnego)

Tytuł:
THE ESSENCE OF SELF-EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF INTERPRETATIVE PARADIGM (Istota samowychowania z perspektywy paradygmatu interpretatywnego)
Autorzy:
Rachanska Joanna
Tematy:
INTERPRETATIVE PARADIGM
SELF-EDUCATION
PEDAGOGY
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Self-education was the subject of the interest of many researchers, especially pedagogues, philosophers and psychologists. This article describes the definitions of self-education appearing now and formerly. This article explains also, what is and how to understand the essential attributes of self-education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies