Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

MIESTO NÁKUPU V TRHOVEJ ORIENTÁCII PONIKOV V SLOVENSKEJ REPUBLIKE

Tytuł:
MIESTO NÁKUPU V TRHOVEJ ORIENTÁCII PONIKOV V SLOVENSKEJ REPUBLIKE
Place of purchase in the market orientation of enterprises in the Slovak Republic
Autorzy:
Kita Jroslav
Konštiak Pavol
Kita P.
Kita Pavol
Tematy:
ENTERPRIZE'S COMPETITIVENESS
INDUSTRIAL MARKET
MARKET ORIENTATION
MARKETING
PURCHASE
ECONOMICS
Język:
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The concept of market orientation is a modernized form of orientation of an enterprise at the customer which each enterprise should be aware of. It represents a transversal concept with regard to the fact that it is connected with marketing, strategy, organisation, human resources management and culture of an enterprise. In the sphere of purchase it makes enterprises increase their endeavour to carry out the changes in their relationships with suppliers as well as change internal processes with the aim of increasing the competitiveness of an enterprise. The access of this article is characterized by two levels, a theoretical level, which presents a synthesis of contemporary scientific knowledge on this specific problem and an operational level which is presented by the results of a research illustrating and explaining the concept of market orientation in the sphere of purchase of industrial enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies