Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CRITERIA OF DELICATESSEN CUSTOMERS SEGMENTATION (Kryteria segmentacji klientów sieci delikatesów)

Tytuł:
CRITERIA OF DELICATESSEN CUSTOMERS SEGMENTATION (Kryteria segmentacji klientów sieci delikatesów)
Autorzy:
Reformat Beata
Tematy:
DELICATESSEN CUSTOMERS' SEGMENTATION
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article deals with a problem of analyzing target customers of nationwide delicatessen chains as regards creating of value and preparing the FMCG sales' offer. The authoress applied a morphological matrix, being an efficient segmentation analysis tool, in order to carry out delicatessen customers' segmentation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies