Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SELF-EFFICACY IN PRESCHOOL CHILDREN

Tytuł:
SELF-EFFICACY IN PRESCHOOL CHILDREN
Autorzy:
Horakova-Hoskovcova S.
Tematy:
PRESCHOOL CHILD
SELF-EFFICACY
STRESS RESISTANCE
PSYCHOLOGY
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The concept of self-efficacy has proved useful for studying preschool children. These children show high self-efficacy, optimism and will to acquire new experience. It is useful to support children in a positive way, because we build a good and steady base for resisting in various life events and situations. Parents are the most important factor for cultivating self-efficacy in their children. The manner in which parents mediate different experiences to children and how they lead them through new and stressing situations, basically influences the style, how they will deal with new and stressing situations when they grow up. The present study examines these statements by means of qualitative methods.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies