Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

GROWTH AT ALL COSTS? STRATEGIC DILEMMAS - CASE STUDY (Wzrost za wszelka cene? Dylematy strategiczne na przykladzie studium przypadku)

Tytuł:
GROWTH AT ALL COSTS? STRATEGIC DILEMMAS - CASE STUDY (Wzrost za wszelka cene? Dylematy strategiczne na przykladzie studium przypadku)
Autorzy:
Czarnecki Maciej
Tematy:
CRISIS
DEVELOPMENT
GROWTH
PHASE
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Growth is one of prime strategic goals for a lot of firms. Even though it has been an object of interest for a long time of both scholars and practitioners, further research is still desired. In the paper, the author describes his longitudinal research regarding the growth problems in the ABC Ltd. that has been run since September 2008. He shows that in long term quantitative growth without qualitative growth is very difficult if not impossible.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies