Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SPATIAL DOCUMENT INDEXING FOR CREATION OF COMPANY PROFILES (Indeksowanie geograficzne dokumentów w tworzeniu profili przedsiębiorstw)

Tytuł:
SPATIAL DOCUMENT INDEXING FOR CREATION OF COMPANY PROFILES (Indeksowanie geograficzne dokumentów w tworzeniu profili przedsiębiorstw)
Autorzy:
Abramowicz Witold
Filipowska Agata
Tematy:
INFORMATION FILTERING AND RETRIEVAL
ONTOLOGY
SPATIAL DOCUMENT INDEXING
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Currently an increasing number of initiatives in the domain of information retrieval aim at providing users with more relevant information. Information delivered in a response to a query should not only be relevant but also as concise as possible. This is especially important in the domain of public relations. The public relation practitioners daily process large amount of data that may influence company profiles. This paper describes two methods that may be applied for spatial indexing of documents retrieved from Internet sources. These methods may be used in a public relation search engine that would support work of PR analysts.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies