Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SOCIAL CHANGE CAMPAIGN PLANNING (Planowanie kampanii spolecznych)

Tytuł:
SOCIAL CHANGE CAMPAIGN PLANNING (Planowanie kampanii spolecznych)
Autorzy:
Daszkiewicz Magdalena
Tematy:
SOCIAL CHANGE CAMPAIGN
SOCIAL CHANGE CAMPAIGN PLANNING
SOCIAL MARKETING
SOCIAL PROGRAMME
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Building a social change campaign requires the solid planning, giving the chance of reaching target recipients and inducing expected changes in attitudes and behaviours. The aim of the article is to present possibilities connected with social change campaign planning. The article discusses procedures used in the process of creating the social change campaign, taking into consideration the complexity of decisions taken at each of its stages.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies