Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PROMOTING LITERATURE ON INTERNET (Promocja literatury w Internecie)

Tytuł:
PROMOTING LITERATURE ON INTERNET (Promocja literatury w Internecie)
Autorzy:
Wojcik Magdalena
Tematy:
BOOK
LITERATURE
NEW MEDIA
PROMOTING BOOKS AND LITERATURE ON INTERNET
WEB 2.0
LIBRARY & INFORMATION SCIENCE
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author identifies and characterizes literature promotion forms currently used on the Internet and discusses new types of book and literature promotion which developed on the Internet. A typology of book and literature online promotion is introduced. The paper ends with an analysis of new media and specifically Internet influence on the transformation of book and literature promotion methods.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies