Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

HRM Maturity: How Perfect Do You Want To Be?

Tytuł:
HRM Maturity: How Perfect Do You Want To Be?
Autorzy:
Nagel M.
Adema T.-J.
Tematy:
HR PROCESS MATURITY MODEL
ECONOMICS
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In recent years, HR directors have been challenged to fully align HRM to corporate business objectives and become a business partner for management. This implies that HRM needs to focus on providing added value to the company. That means grading up internal customer satisfaction by improving the quality of the service delivered as well as to make HR performance and its contributions to the business transparent. This article focuses on the use of an HR process maturity model contributing to being able to decide how perfect one wants to be, or in other words, how to make HRM - especially its processes - 'fit for purpose'.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies