Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Business Research, Development, and Innovations in Economic Recession

Tytuł:
Business Research, Development, and Innovations in Economic Recession
Autorzy:
Mracek Karel
Tematy:
BUSINESS RESEARCH & DEVELOPMENT
COMPETITIVENESS
ECONOMIC RECESSION
INNOVATION
STRATEGY
PHILOSOPHY
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is devoted to the enterprise and state reactions against the impact of economic crisis on business R&D and innovation. It analyses strategic approaches and solution of enterprises during the crisis period with respect to ensuring competitiveness when the economy rebounds. There are used findings from surveys realised in the Czech Republic as well. The article is concluding with the context of general environment for business R&D by analysis of economic stimulus packages introduced by governments as measures in response to the crisis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies