Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CUSTOMER LOYALTY TO INSURANCE COMPANIES

Tytuł:
CUSTOMER LOYALTY TO INSURANCE COMPANIES
Autorzy:
Witkowska Justyna
Tematy:
CUSTOMER LOYALTY
INSURANCE COMPANIES
INSURANCE SERVICES
QUALITY
SATISFACTION
ECONOMICS
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Loyalty of customers in the insurance services market is determined by numerous factors. The factors with the highest share in building loyalty attitudes include the offer conditions, credibility and confidence in the insurance company and premium amount. The location of the insurance agency, on the other hand, has the lowest influence on the loyalty of the customer to the insurer.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies