Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THEORY AND PRACTICE/FIGHTING THE RECIPE COOKBOOKS

Tytuł:
THEORY AND PRACTICE/FIGHTING THE RECIPE COOKBOOKS
Autorzy:
Pavlu Dusan
Tematy:
BACHELOR-DEGREE STUDIES
GLOBALISATION
MARKETING COMMUNICATION
PRACTICAL REQUIREMENTS
ECONOMICS
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the global world, new paradigms of social development are constantly established. Universities are at an intersection of two interests in the bachelor's degrees of education: the students are demanding more practical experience, but the educators condition the acquisition of practical skills also by a necessary level of understanding the phenomena through the necessary amount of theoretical knowledge of the domain. This paper points to this conflict of interest against the background of some of the global researches that unequivocally point to a higher theoretical education of staff, which allows implementing hands-on activities with a high degree of efficiency. It indicates a variety of approaches and views of the managerial and marketing theory today commenting on current phenomena in social development and at the same time presenting the writer's thought on possible directions of university study orientation in the field: marketing communications.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies