Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE LINGUISTIC ASPECT OF A BRAND NAME. CASE STUDY BASED ON BRANDING STRATEGY OF OPEL

Tytuł:
THE LINGUISTIC ASPECT OF A BRAND NAME. CASE STUDY BASED ON BRANDING STRATEGY OF OPEL
Autorzy:
Mamet Piotr
Tematy:
BRAND NAME
BRANDING
PHONOTACTICS
SEMANTICS
PHILOLOGY & LINGUISTICS
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The creation of a good brand name involves many branches of human knowledge. Linguistics is one of them and a very important one. Phonetics, sound symbolism, semantics, word formation and comparative studies of different languages have a considerable contribution to creating a good name of a product. The aim of the research, presented in the article is to apply this kind of knowledge to analyse the names of currently available OPEL cars.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies