Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PHENOMENOLOGY OF MANAGEMENT - DIDACTIC ASPECTS (Fenomenologia zarzadzania - aspekt dydaktyczny)

Tytuł:
PHENOMENOLOGY OF MANAGEMENT - DIDACTIC ASPECTS (Fenomenologia zarzadzania - aspekt dydaktyczny)
Autorzy:
Bombala Bronislaw
Tematy:
'3I' FORMULA
PHENOMENOLOGICAL
PHENOMENOLOGICAL PRAXEOLOGY
PHENOMENOLOGY OF MANAGEMENT
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
1. Purpose The purpose of this article is to present the phenomenological method in the science of management and managers' education. 2. Methodology The phenomenological method ('phenomenological lens' and '3i' formula) is used. 3. Findings The article presents the view that introducing the phenomenological method into managers' education will increase their ethical level and efficiency. Phenomenological analysis shows that the phenomenological method, i.e. 'phenomenological lens' and '3i' formula, have high educational usefulness, and, moreover, allow creation of a coherent philosophy for the education of managers. 4. Originality Phenomenology is an important perspective of research in the science of management and didactic process.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies