Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SATISFACTION AND LOYALTY OF BANK CUSTOMER TOWARDS BANKS WEBSITE (Satysfakcja i lojalnosc klienta bankowego a strona www banków)

Tytuł:
SATISFACTION AND LOYALTY OF BANK CUSTOMER TOWARDS BANKS WEBSITE (Satysfakcja i lojalnosc klienta bankowego a strona www banków)
Autorzy:
Grzegorczyk Wojciech
Sibinska Anna
Krawiec Wioletta
Tematy:
BANK'S WEBSITE
CUSTOMERS' SATISFACTION AND LOYALTY
FINANCIAL SERVICES MARKETING
ECONOMICS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is focusing on aspects of satisfaction and loyalty of e-customer in Polish banking. The article is presenting methods and results of research concerning satisfaction and loyalty of bank customer. This paper shows customer preferences towards banks website functionality.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies