Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ČASOPISY PRE ŽENY A ICH VPLYV NA NÁKUPNÉ SPRÁVANIE SA ČITATELIEK

Tytuł:
ČASOPISY PRE ŽENY A ICH VPLYV NA NÁKUPNÉ SPRÁVANIE SA ČITATELIEK
Magazines for women and their influence on shopping behaviour of readers
Autorzy:
Poláková Eva
Tematy:
LIFESTYLE MAGAZINES
MAGAZINES FOR WOMEN
READERS
SHOPPING BEHAVIOR
PSYCHOLOGY
Język:
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article brings a new theoretically - empirical view how the advertisements can influence specific target group - women reading magazines assigned for them and their shopping behaviour. An advertisement in women magazines expects that content sight of these magazines intensify stimulation of women motivation for shopping presented products. We were interested, in our realised research (180 respondents from Bratislava and Trnava district), if Slovak women pay attention to advertisements and presentation of products in advertising articles in magazines EMMA, ELLE and 'Bajecna zena' (Excellent woman) and if they are influenced in shopping by them.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies