Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Preferencje konsumentów i zmiany w spożyciu ziemniaków

Tytuł:
Preferencje konsumentów i zmiany w spożyciu ziemniaków
Consumers preferences and changes in potato consumption
Autorzy:
Chotkowski J.
Rembeza J.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy przedstawiono tendencje zmian w konsumpcji ziemniaka na świecie i w Polsce. Stwierdzono, że w krajach o wyższych dochodach konsumpcja ziemniaka nieco rośnie, a przede wszystkim maleje zróżnicowanie w poziomie spożycia ziemniaka. W krajach o wysokim w przeszłości poziomie konsumpcji spożycie nieco maleje, natomiast rośnie w krajach o niskiej w przeszłości konsumpcji. Przykład rynku polskiego wskazuje na istotne znaczenie preferencji konsumentów odnośnie odmian oraz cech kulinarnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies