Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Current approaches to customer relationship management

Tytuł:
Current approaches to customer relationship management
Autorzy:
Triznova M.
Tematy:
customer relationship management
customer
definition
relationship
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper provides the overview on Customer Relationship Management. Different theoretical approaches to CRM are included in the first part of the paper. It describes CRM development and compares main CRM teaching leading school. Second part of the paper presents the results of research based on Delphi method, which was aimed at finding actual CRM definition and core areas that might support company’s CRM, in order to build strong relationships with customers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies