Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Oczekiwania promocyjne sponsorów wobec wspieranych klubów sportowych

Tytuł:
Oczekiwania promocyjne sponsorów wobec wspieranych klubów sportowych
Promotional expectations of sponsors towards sports clubs
Autorzy:
Zalech M.
Godlewski G.
Rafalska B.
Tematy:
sport
finansowanie
sponsoring sportowy
kluby sportowe
promocja
badania ankietowe
sponsorzy
dzialania promocyjne
financing
sport sponsorship
sport club
promotion
questionnaire method
sponsor
promotion activity
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies