Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Segmentation and characteristics of truffle consuming and buying behaviour

Tytuł:
Segmentation and characteristics of truffle consuming and buying behaviour
Segmentacja i charakterystyka zachowań konsumentów i nabywców trufli
Autorzy:
Lehota J.
Komaromi N.
Tematy:
segmentation
truffle
consumer behaviour
buying behaviour
cluster analysis
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Some of the at home and outdoor meals in the luxury goods category can be grouped into the experience products like the meals with truffle. The truffle consuming behaviour is strongly related to the prestige (hedonist, snob, bandwagon and veblenian) consuming motivations. We have analysed the consuming behaviour on a domestic representative sample (1060 people older than 15) and 113 persons were consumers of meals with truffle. The data base was evaluated with the help of factor and cluster analysis. We have defined three consumer segments that were characterised with the demographic factors, frequency of consumption and the behaviour characteristics. We have analysed buying behaviour on the sample of 63 restaurants.

W artykule przedstawiono analizę zachowań konsumentów i nabywców trufli. W jej wyniku dokonano segmentacji rynku trufli na trzy główne segmenty, rozróżnione przez czynniki demograficzne, częstotliwość zakupu i zachowanie nabywców.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies