Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Personalizacja obsługi klienta w cukierni, czyli z jakim klientem może się spotkać właściciel cukierni - cz.I

Tytuł:
Personalizacja obsługi klienta w cukierni, czyli z jakim klientem może się spotkać właściciel cukierni - cz.I
Autorzy:
Frackowiak-Switkowska M.
Tematy:
cukiernie
obsluga klientow
klienci
komunikacja z klientem
klienci agresywni
klienci ulegli
klienci pedantyczni
klienci rozkojarzeni
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies