Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing internetowy jako narzędzie B2C na przykładzie firmy Agros-Holding

Tytuł:
Marketing internetowy jako narzędzie B2C na przykładzie firmy Agros-Holding
Internet marketing as tool B2C on example of firm Agros-Holding
Autorzy:
Pizlo W.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zaprezentowano kierunki rozwoju marketingu internetowego jako narzędzia komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem (innymi przedsiębiorstwami, nabywcami). Przedstawiony został stan rozwoju marketingu Internetowego w przedsiębiorstwie Agros-Holding.

In article one presented directions of development of Internet marketing as tools of communication of firm with environment (with other firms, with buyers). Introduced became state of development of Internet marketing in firm Agros-Holding.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies