Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Stan wiedzy o marketingu dezorientacyjnym

Tytuł:
Stan wiedzy o marketingu dezorientacyjnym
Autorzy:
Sawicki J.
Tematy:
marketing
konsumenci
dezorientacja
zrodla informacji
informacja
znaki towarowe
zrodla dezorientacji
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Edward Kasabov (2015). What we know, don't know, and should know about confusion marketing. European Journal of Marketing, 49(11/12)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies