Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Die Instrumente der Marketingkommunikation auf dem Mobelmarkt

Tytuł:
Die Instrumente der Marketingkommunikation auf dem Mobelmarkt
Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku mebli
Autorzy:
Wyrwisz J.
Tematy:
furniture market
furniture industry
furniture enterprise
enterprise functioning
marketing communication
marketing instrument
Internet marketing
advertising media
social media
brand recognition
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies