Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Hierarchizacja metod badań rynkowych i marketingowych

Tytuł:
Hierarchizacja metod badań rynkowych i marketingowych
Hierarchy of methods of market and marketing surveys
Hierarchie des methodes appliquees aux enquetes de marche et de marketing
Ierarhizacija metodov rynocznyh i marketingovyh obsledovanij
Autorzy:
Mynarski S.
Tematy:
statystyka
badania statystyczne
metody badan
hierarchizacja
badania rynku
badania marketingowe
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies