Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Doświadczenie użytkownika (UX) procesu dydaktycznego na przykładzie projektu „Innowacje rynkowe - projektowanie i wdrażanie”

Tytuł:
Doświadczenie użytkownika (UX) procesu dydaktycznego na przykładzie projektu „Innowacje rynkowe - projektowanie i wdrażanie”
User experiences of the teaching process: an example of the project “Market innovation - design and implementation”
Opyt polzovatelja (UX) didakticheskogo processa na primere proekta "Rynochnye innovacii - proektirovanie i vnedrenie"
Autorzy:
Kleczek R.
Hajdas M.
Wrona S.
Tematy:
dydaktyka
procesy dydaktyczne
szkoly wyzsze
modele dydaktyczne
innowacje
uzytkownicy
innowacje rynkowe
projektowanie
wdrozenia do praktyki
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest eksploracja i identyfikacja kategorii doświadczeń uczestników procesu dydaktycznego na podstawie innowacyjnego modelu dydaktycznego. Artykuł został przygotowany na podstawie badania jakościowego uczestników procesów dydaktycznych, łączących wykłady i ćwiczenia z pracami studentów nad wyzwaniami projektowymi sformułowanymi przez przedsiębiorstwa współpracujące w projekcie pt. Innowacje rynkowe - projektowanie i wdrażanie. W badaniu wykorzystano technikę krytycznych przypadków (critical incident technique – CIT).

The aim of the article is to explore and identify the categories of experiences of the students that participate in the innovative didactic process. The authors prepared the article on the basis of a qualitative study. The informants were the participants in the innovative didactic processes in which lectures, exercises and students’ work on project challenges formulated by enterprises cooperating in the project “Market innovations - design and implementation” were combined. The study used the critical incident technique (CIT).

Цель статьи - изучить и выявить категории опыта участников дидактического процесса на основе инновационной дидактической модели. Статья подготовлена на основе качественного обследования участников дидактических процессов, объединяющих лекции и упражнения с работами студентов по проектным вызовам, сформулированным предприятиями, сотрудничающими в проекте «Рыночные инновации - проектирование и внедрение». В обследовании использовали технику критических событий (англ, critical incident technique, CIT).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies