Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innovation versus family life cycle as a predictor of behaviour

Tytuł:
Innovation versus family life cycle as a predictor of behaviour
Autorzy:
Loucanova E.
Tematy:
innovation
family life cycle
behaviour
consumer
new product
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Consumers demand ever newer products; therefore permanent development of new products and launching them on the market is inevitable in the competitive surroundings of contemporary markets. This paper deals with the relationship of innovation and the family life cycle as a predictor of behavior. We are dealing in her analysis of relationships between innovation and the family life cycle as a predictor of behavior, through a survey carried out. In the results are presented the facts about innovation at all stages of the Family life cycle.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies