Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Integrowanie badań ilościowych i jakościowych w rozwiązywaniu problemów marketingowych

Tytuł:
Integrowanie badań ilościowych i jakościowych w rozwiązywaniu problemów marketingowych
The integration of quantitative and qualitative research methods in the marketing problems solving
Autorzy:
Boskar T.
Tematy:
marketing
badania marketingowe
badania ilosciowe
badania jakosciowe
metody ilosciowe
metody jakosciowe
marketing research
quantitative study
qualitative research
quantitative method
qualitative method
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies