Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowa wartość dodana w hotelarstwie (VIII) Magiczna wartość uśmiechu

Tytuł:
Marketingowa wartość dodana w hotelarstwie (VIII) Magiczna wartość uśmiechu
Autorzy:
Kowalik A.
Tematy:
hotelarstwo
marketing
pracownicy
goscie hotelowi
satysfakcja klientow
obsluga gosci
usmiech
uprzejmosc
wystroj wnetrz
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies