Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social responsibility strategy and Life Cycle Management

Tytuł:
Social responsibility strategy and Life Cycle Management
Strategia społecznej odpowiedzialności i Ocena Cyklu Życia jako jej istotna część
Autorzy:
Kuzincow J.
Ganczewski G.
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Dangerous and evident phenomenon of communicational chaos in the field of environment protection and sustainable development give organizations an opportunity to take pretended pro-environmental actions, such as socially critical greenwashing. As a counterbalance to those practices a concept of Corporate Social Responsibility is presented, underlining the possibility of developing honest environmental marketing basing on methods such as Life Cycle Assessment.

W opracowaniu przedstawiono groźne i szczególnie wyraźne w turbulentnym otoczeniu zjawisko chaosu komunikacyjnego w obszarze ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Wskazano, iż stwarza ono organizacjom możliwość podejmowania pozorowanych działań proekologicznych, między innymi groźnego, także społecznie, gieenwashingu. Jako przeciwwagę dla tych praktyk zaprezentowano rozwój koncepcji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, podkreślając możliwość prowadzenia rzetelnego marketingu ekologicznego bazującego na metodach takich jak między innymi Ocena Cyklu Życia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies