Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak zbudować i utrzymać autorytet wśród pracowników?

Tytuł:
Jak zbudować i utrzymać autorytet wśród pracowników?
Autorzy:
Oleksy J.
Tematy:
praca
psychologia pracy
pracownicy
kadra kierownicza
autorytet
kary
nagrody
podejmowanie decyzji
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Mówi się o konkretnych wymiarach mających istotne znaczenie w tym, jak postrzegają nas ludzie oraz czy uznają nas za autorytet. Bardzo ważna jest umiejętność budowania pozytywnych relacji z ludźmi. Pracownicy oczekują od szefa przestrzegania społecznie przyjętych przez wszystkich norm etycznych, moralnych. Z autorytetem moralnym związany jest jasny system ocen, innymi słowy, co i jakie postawy są oczekiwane oraz w jaki sposób będę oceniani współpracownicy. Szef to osoba, która potrafi określić granice, odpowiednio stosować kary i nagrody. Oto praktyczne wskazówki jak zbudować pozytywny obraz szefa, poprzez umiejętne zachowanie się w trudnych sytuacjach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies