Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bez E300 czy z racemusem? Marketing produktów spożywczych z perspektywy reguł wpływu społecznego

Tytuł:
Bez E300 czy z racemusem? Marketing produktów spożywczych z perspektywy reguł wpływu społecznego
"E300 free" or "Contains racemus"? Food product marketing from the perspective of principles of social influence
Autorzy:
Grzyb T.
Dolinski D.
Trojanowski J.
Tematy:
sektor FMCG
marketing
badania ankietowe
konsumenci
zachowania konsumenckie
zywienie racjonalne
zywienie czlowieka
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies