Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudności w projektowaniu oraz efekty implementacji programów lojalnościowych w działalności biur podróży w Polsce

Tytuł:
Trudności w projektowaniu oraz efekty implementacji programów lojalnościowych w działalności biur podróży w Polsce
Design difficulties and the effects of implementation of loyalty programmes in the activities of travel agencies in Poland
Trudnosti v proektirovanii i ehffekty vnedrenija programm lojal'nosti v dejatel'nosti bjuro puteshestvijj v Pol'she
Autorzy:
Michalska-Dudek I.
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies