Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Event marketing jako instrumenty działań promocyjnych łódzkiego samorządu

Tytuł:
Event marketing jako instrumenty działań promocyjnych łódzkiego samorządu
Event marketing as an instrument for self-promotion activities of local government in Lodz
Autorzy:
Sikora-Fernandez D.
Tematy:
Lodz
urzedy miejskie
administracja samorzadowa
marketing terytorialny
dzialania promocyjne
promocja
miasta
marketing wydarzen
Język:
polski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies