Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumers motives for engaging in second-hand clothing circulation in terms of sustainable consumption

Tytuł:
Consumers motives for engaging in second-hand clothing circulation in terms of sustainable consumption
Motywy angaźowania się konsumentów w obrót odzieżą używaną w aspekcie zrównoważonej konsumpcji
Autorzy:
Ciechelska A.
Kusterka-Jefmanska M.
Zaremba-Warnke S.
Opis fizyczny:
application/pdf
Język:
angielski
Dostawca treści:
AGRO
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies